Урок 57

Розв’язування задач на обчислення значень тригонометричних функцій

Геометрія 8 клас (нова програма)

Комплектація: конспект, навчальна презентація

Тема: Розв’язування задач на обчислення значень тригонометричних функцій

Мета:

  • Навчальна: навчити знаходити невідомі значення тригонометричних кутів, за умови відомого одного із значень; навчити застосовувати основну тригонометричну тотожність до розв’язування задач;
  • Розвиваюча: розвивати вміння застосовувати отримані знання до розв’язування задач;
    • Виховна: виховувати наполегливість, вміння об’єктивно оцінювати здібності, виховувати звичку охайно вести конспект уроку.

Тип уроку: закріплення знань;

Обладнання: опорний конспект, навчальна презентація, мультимедійне обладнання, презентер;

Для ознайомлення з умовами завантаження натисніть кнопку

Увага! Автоматичний показ змісту матеріалу, реальний зміст відрізняється від автоматизованої подачі (Автоматизований режим не показує формули, графіки, геометричні побудови та багато чого іншого і має не правильну структуру - це лише поверховий огляд текстового наповнення матеріалу)

____ ________________ 20___ р. [ дата ]Тема: Розв’язування задач на обчислення значень тригонометричних функційМета:· Навчальна: навчити знаходити невідомі значення тригонометричних кутів, за умови відомого одного із значень; навчити застосовувати основну тригонометричну тотожність до розв’язування задач;· Розвиваюча: розвивати вміння застосовувати отримані знання до розв’язування задач;· Виховна: виховувати наполегливість, вміння об’єктивно оцінювати здібності, виховувати звичку охайно вести конспект уроку.Компетенції:· загальнонавчальніТип уроку: закріплення знань;Обладнання: опорний конспект, навчальна презентація, мультимедійне обладнання, презентер;Хід уроку I. Організаційний етап· Привітання· Перевірка присутніх на уроці· Перевірка виконання д/з· Налаштування на роботу II. Актуалізація опорних знань· Чому дорівнює ?· Чому дорівнює ?· Чому дорівнює ?· Чому дорівнює ?· Назвіть значення · Назвіть значення · Як знайти значення тригонометричних функцій кутів ?· Як знайти значення тригонометричних функцій кутів ?· Сформулюйте основну тригонометричну тотожність· Як можуть бути пов’язані між собою синус і косинус гострого кута прямокутного трикутника?· Як можуть бути пов’язані між собою синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника?· Як можуть бути пов’язані між собою тангенс і котангенс гострого кута прямокутного трикутника? III. Розв’язування задач№698Обчисліть:а) Розв’язок:б) Розв’язок:в) Розв’язок:Відповідь: №700Кути – гострі кути прямокутного трикутника. Знайдіть:а) , якщо Розв’язок:б) , якщо Розв’язок:Відповідь: ;№704Кути – гострі кути прямокутного трикутника. Знайдіть:, якщо Розв’язок:, якщо Розв’язок:II спосібв) Розв’язок:Відповідь: а) ; б) ; в) 1.№709Обчисліть значення виразу:Розв’язок:Відповідь: 1. IV. Оцінювання V. Підсумок уроку· Сформулюйте основну тригонометричну тотожність· Як можуть бути пов’язані між собою синус і косинус гострого кута прямокутного трикутника?· Як можуть бути пов’язані між собою синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника?· Як можуть бути пов’язані між собою тангенс і котангенс гострого кута прямокутного трикутника?VI. Домашнє завданняПовторити § 20 Виконати № 699, 701, 705, 710

Для ознайомлення з умовами завантаження натисніть кнопку