Урок 46

Розв’язування задач. Самостійна робота

Геометрія 8 клас (нова програма)

Комплектація: конспект, навчальна презентація, самостійна робота (картки та розв'язки до них)

Тема: Розв’язування задач. Самостійна робота

Мета:

  • Навчальна: закріпити знання учнів площ многокутників та їх елементів;
  • Розвиваюча: розвивати вміння розв’язувати задачі із застосуванням формул площ многоктуників, створити ситуацію успіху для учнів та розвивати в них відчуття власної гідності, впевненості та вірі у власні сили та здібності до математики;
  • Виховна: виховувати наполегливість, естетичність у оформленні самостійної роботи;

Компетенції:

  • Спілкування державною мовою;
  • Загальнонавчальні;

Тип уроку: удосконалення та контроль умінь і навичок;

Обладнання: опорний конспект, навчальна презентація, картки із самостійною роботою, комп’ютер, проектор, екран, презентер;

Для ознайомлення з умовами завантаження натисніть кнопку

Увага! Автоматичний показ змісту матеріалу, реальний зміст відрізняється від автоматизованої подачі (Автоматизований режим не показує формули, графіки, геометричні побудови та багато чого іншого і має не правильну структуру - це лише поверховий огляд текстового наповнення матеріалу)

____ ________________ 20___ р. [ дата ]Тема: Розв’язування задач. Самостійна роботаМета:· Навчальна: закріпити знання учнів площ многокутників та їх елементів;· Розвиваюча: розвивати вміння розв’язувати задачі із застосуванням формул площ многоктуників, створити ситуацію успіху для учнів та розвивати в них відчуття власної гідності, впевненості та вірі у власні сили та здібності до математики;· Виховна: виховувати наполегливість, естетичність у оформленні самостійної роботи;Компетенції:1. Спілкування державною мовою: ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки на основі інформації про площі многокутників; розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; поповнювати свій словниковий запас.2. Загальнонавчальні: спроможність організовувати та розподіляти час на виконання завдань;Тип уроку: удосконалення та контроль умінь і навичок;Обладнання: опорний конспект, навчальна презентація, картки із самостійною роботою, комп’ютер, проектор, екран, презентер;Хід уроку I. Організаційний етап• Привітання;• Перевірка присутніх на уроці;• Перевірка виконання д/з;• Налаштування на роботу; II. Актуалізація опорних знань· Як знайти площу трапеції?· Як знайти площу трикутника?· Як знайти площу паралелограма?· Як знайти площу прямокутника?· Як знайти площу квадрата, якщо відома його діагональ?· Які метричні співвідношення у прямокутному трикутнику Ви знаєте? III. Розв’язування задач№1
У рівнобедреній трапеції основи см і см. З вершини на основу побудована висота . Знайдіть .Не можливо знайти №2У прямокутній трапеції ( - прямий) основа вдвічі менша і діагональ м. Знайдіть бічну сторону трапеції .4 мДано: – прямокутна трапеція – бічні сторони смЗнайти:Розв’язок:· Нехай · Побудуємо висоту · Розглянемо прямокутні Відповідь: 1 см №3У трапеції основи , діагональ см, , бічна сторона . Знайдіть висоту трапеції. смДано: – трапеція – діагональ смЗнайти:Розв’язок:· Розглянемо прямокутний :За метричними співвідношеннями в прямокутному трикутнику:Відповідь: 11 см САМОСТІЙНА РОБОТА IV. Підсумок уроку· Чи була самостійна робота складною для Вас?· Що заважало Вам працювати продуктивно?· Що саме Вам було не зрозуміло на самостійній роботі? V. Домашнє завданняПовторити § 15-17 (формули)Виконати № 597, 595

Для ознайомлення з умовами завантаження натисніть кнопку