Тема: Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники
Мета:
Навчальна: засвоїти поняття геометричного тіла; многогранника та його елементів; навчити відрізняти опуклий многогранник від неопуклого; розглянути поняття площі многогранника і теорему Ейлера (про співвідношення вершин, граней і ребер многокутника); навчитися будувати перерізи многогранника методом слідів
Розвиваюча: розвивати просторову уяву; вміння аналізувати розгортки многогранників та будувати перерізи многогранників методом слідів;
Виховна: виховувати інтерес до вивчення точних наук; показати на прикладі цікавих многогранників (Многогранник Сілашші, многогранник Часара), що математика досі має багато запитань, відповіді на які досі не відомі людям;
Компетенції:
математичні
комунікативні
Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання: конспект, презентація, мультимедійне обладнання;
План вивчення нового матеріалу:
Геометричні тіла
Многогранник та його елементи (Многогранник, грані многогранника, ребра многогранника, вершини многогранника, сусідні грані многогранника, діагональ многогранника, плоский кут при вершині многогранника, двогранний кут при ребрі многогранника)
Опуклі та неопуклі многогранники
Площа поверхні многогранника
Розгортка многогранника
Теорема про співвідношення вершин, граней і ребер многокутника
Переріз многогранника
Метод слідів для побудови перерізів многогранника
Рубрика "Цікаво"